Wszyscy wiemy, że zmotywowani, oddani i lojalni pracownicy osiągają lepsze wyniki, co przekłada się na sukces zarówno przedsiębiorstwa, jak i jego klientów. Ale w jaki sposób osiągnąć takie cele? Czy nasza aplikacja może w tym pomóc?
Sądzimy, że tak! 😇
W jaki sposób? Sprawdź poniżej.
Bądź skuteczny
Treści w Weekly publikuj w godzinach w których Twoi użytkownicy są najbardziej aktywni – łatwo sprawdzisz to w zakładce Raporty/Typ treści/Więcej/Wykresy. Twoje szanse na dużą aktywność użytkowników (czyli czytanie treści) są wtedy większe!
Pytaj o zdanie
Minimum raz w kwartale pytaj czy treści, które od Ciebie otrzymują wspierają ich w codziennej pracy, oczywiście za pomocą naszej ankiety 😊
Takie aktywności zmotywują użytkowników do zgłaszania propozycji ulepszeń – a to sprawi, że poczują kontrolę nad kierunkiem, w którym podąża Twoja organizacja. Środowisko pracy, w którym ludzie czują się docenieni, wysłuchani i bezpieczni to klucz do zwiększania zaangażowania.
Dbaj o równowagę
Rozważ równoważenie treści biznesowych treściami nieco bardziej „miękkimi” – np. dotyczącymi codziennego życia Twoich współpracowników. W każdej pracy jest czas na chwilę wytchnienia!
Regularne porządki
Jeżeli w Twojej aplikacji masz opublikowaną Bazę wiedzy – minimum raz na 2 miesiące rób jej przegląd – nie ma nic gorszego, niż utrzymywanie w Weekly nieaktualnych treści! Poza tym – chyba nie chcesz by pracownik wprowadził klienta w błąd korzystając z przestarzałych informacji?