Microlearning to jest to!
Badania z ostatnich 15 lat dowodzą, że średni czas uwagi człowieka spadł do 8,25 sekundy. Dla porównania – długość uwagi złotej rybki wynosi 9 sekund.
Badania z ostatnich 15 lat dowodzą, że średni czas uwagi człowieka spadł do 8,25 sekundy. Dla porównania – długość uwagi złotej rybki wynosi 9 sekund.
Chcesz być jak Elon Musk albo Bill Gates? Skorzystaj z rad Scotta Younga, autora książki „Metalearning”. Metalearing, tj. metauczenie, czyli weryfikacja tego jak wiele wiesz
E-mail w organizacji to jedno z podstawowych, a na pewno najbardziej popularne narzędzie komunikacji wewnętrznej. Mailem otrzymujemy polecenia od przełożonych czy newsletter od działu marketingu.
Pandemia a nasze życie zawodowe Rok 2020 zmienił wiele naszych przekonań i zweryfikował plany oraz oczekiwania. Nagle wszyscy znaleźliśmy się w nieznanym nam, niepewnym jutra, otoczeniu.
Wszyscy wiemy, że zmotywowani, oddani i lojalni pracownicy osiągają lepsze wyniki, co przekłada się na sukces zarówno przedsiębiorstwa, jak i jego klientów. Ale w jaki
Zdolność zapamiętywania stanowi jedną z najwspanialszych umiejętności człowieka. Udoskonalając naszą pamięć powinniśmy zintegrować działanie obu półkul mózgowych. Każdy z nas jest charakteryzuje się innym sposobem
Zobacz co mówią o nas nasi Klienci!
Weekly sprawdza się jako doskonałe narzędzie do szkolenia i komunikacji z rozległą siecią niezależnych partnerów biznesowych, działających jako agenci PZU
PZU. S.A. - DYREKTOR DS. SZKOLEŃ I KOMUNIKACJI
Teraz wystarczy minuta, aby pracownik zapoznał się z nową promocją czy zmianami w ofercie. W oczekiwaniu na klienta lub podczas przerwy na kawę może sprawdzić swoją wiedzę w prostym i krótkim teście
ORANGE POLSKA S.A. - HEAD OF QA PROGRAMS AND COMMS AGENCY
Dzięki Weekly docieramy z aktualnymi informacjami do każdego pracownika – wszyscy przecież mają dziś w kieszeni smartfony. Cenimy też sobie możliwość śledzenia, które aktualności były czytane i w jakich grupach
PERN S.A. - INTERNAL COMMUNICATION MANAGER,
Chcesz zobaczyć jak weekly.pl może pomóc Twojej firmie? Nic prostszego – zostaw swoje dane kontaktowe, oddzwonimy i ustalimy dostęp do wersji demo!
+48 798 775 520
+48 504 000 004
kontakt@weekly.pl
Weekly.pl Sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 126/134,
00-008 Warszawa
NIP: 521-35-46-665
REGON: 142101395
KRS nr 0000341261