Skoncentruj się albo zgiń – jak komunikować się skutecznie w czasach pandemii?

Podczas pracy zdalnej Twoi współpracownicy jeszcze częściej zaglądają do telefonu. Możesz to wykorzystać!

Jak często korzystamy z telefonu

Buduj poczucie przynależności

Podtrzymuj, dzięki regularnym wpisom w Weekly, zaangażowanie swoich użytkowników. Zaplanuj cykliczne porcje treści i publikuj je o określonych porach. Twoi użytkownicy potrzebują stałości w niepewnych czasach! Taka przewidywalność daje poczucie kontroli i stabilizuje emocjonalnie.
Prowadź ze swoimi współpracownikami szczery dialog – dobrą praktyką jest np. wysłanie w Weekly wideo, w którym kluczowy menadżer opowiada o tym, jak pandemia zmieniła jego życie, nie tylko zawodowe, i czego się obawia.

Nie daj się zaskoczyć

Nowe przepisy sanitarne i obostrzenia? Dzięki aplikacji Twoi współpracownicy dowiedzą się o nich w kilka minut. Pamiętaj! 3 minuty czasu, który poświęcisz na redakcję treści w Weekly mogą oszczędzić im wiele stresu.

Wykorzystaj powiadomienia

Krótka precyzyjna aktualność, 3-minutowa ankieta, która pozwoli Ci zebrać wartościową informację zwrotną, quiz przypominający wiedzę o aktualnych promocjach – to dobre przykłady umiejętnego wpisania się w nowy rytm pracy.
Pamiętaj, że kluczowe informacje warto wesprzeć notyfikacjami systemowymi, które pozwolą wszystkim zapoznać się z najważniejszymi treściami.

 

 

Podziel się tym

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Copyright © 2020 Weekly.pl Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone